Pokażę Wam, jak na przykładzie cennika impleBOT podejmuję decyzje dot. cen, gdy przeprowadzenie wiarygodnych testów ceny trwa zbyt długo lub jest zbyt skomplikowane.
W artykule Paradoks konsultanta opisałem dlaczego jedną z decyzji, którą powinienem podjąć jest uproszenie oferowanych usług. Jednym z prostszych rzeczy jest oczywiście ograniczenie liczby płatnych opcji do tych, które faktycznie są wybierane.
WÂ impleBOTÂ (moim systemie do e-mail marketingu) były takie opcje:
Ponieważ abonamenty sprzedaję przez Ekademię, po odpowiedź poszedłem do Rankingów. O wykorzystaniu Rankingów w celu ustalenia ceny pisałem już w artykule: Jak ustalić cenę szkolenia lub konferencji? - Część 2: Weryfikowanie właściwej ceny i strategii podwyżek
Tutaj sprzedam przydatny trik.Â
Ekademia generuje i wysyła na e-mail codziennie raporty sprzedażowe do organizatora oraz do trenerów. Ponieważ sprzedaję wszystkie kursy i różne usługi przez jedno konto organizatora, wyłuskanie danych sprzedaży dot. impleBOTa byłoby trochę uciążliwe. Dlatego w produktach, które dotyczą impleBOT jako trenera zgłosiłem specjalnie utworzone konto impleBOT. Dzięki temu nadal rozliczam wszystkie transakcje przez konto organizatora i mam zbiorcze dane dla całego biznesu, oraz niezależnie dostaję raporty dot. tylko usług impleBOT.
A więc zalogowany jako impleBOT przeszedłem do Rankingów. Wybrałem wszystkie produkty i odpowiedni zakres dat, ponieważ konta MANAGERa są dostępne od stycznia 2012, a konta zwykłe znacznie dłużej.
System wyświetlił mi szereg rankingów, w tym ten, który mnie interesował:Â Ranking sprzedaży według produktu.
W tym momencie zrobię pauzę. Naprawdę trudno pojąć, jak niesamowicie ułatwiają życie rankingi sprzedaży w Ekademia, póki nie zacznie się ich stosować. Przykład:
Wracamy do naszego Ranking sprzedaży według produktu.
Ponieważ sprzedaję abonament w wersji rocznej lub miesięcznej, zrobiłem prostą agregację wyników i dane dla abonamentów wyglądają tak:
Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:
Darmowy dostęp wygasł
lub
lub
Zaloguj się, jeśli już go masz