Strony kategorii na blogu NIE są centrami wiedzy. Centrum wiedzy ma logiczną strukturę i kolejność, nie jest tylko listą wpisów na dany temat.
Hub pages to uboga wersja wortalu. Jest to bardzo dobry krok w kierunku lepszego prowadzenia potencjalnego Klienta.
Z Centrami wiedzy jest problem. Internauta robiący research albo planujący zakup z pomocą Twojego centrum wiedzy, trafia na Twojego bloga/kanał na YT czy fanpage. A w tych miejscach kolejne publikacje z zasady są ze sobą tylko luźno powiązane. Czytającego może zaciekawić informacją przed lub po aktualnie czytanej, która nie ma żadnego związku z tym, czego szukał i… research zamienia się w zabijanie czasu.
Jeśli masz już rozbudowanego bloga. Stwórz na początek hub pages, aby nawet samemu ułożyć sobie swoje własne treści w strukturę. Następnie jednak zacznij przekształcać je w wortal.
Podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i wskażemy najlepszą strategię rozwoju.