W biznesie wiedzowym podstawą sukcesu jest efektywność
Dużej i powtarzalnej sprzedaży nie robi za pomocą wyjątkowych akcji, ale efektywnością operacyjną.
Niektórzy chcieliby dostać program, w którym wystarczy wpisać numer swojego konta bankowego, kliknąć START i patrzeć, jak na koncie pojawiają się pieniądze. To tak nie działa.
Podstawą dla osiągnięcia skali w sprzedaży kursów jest efektywność. Bez efektywności albo nie osiągniesz skali, albo osiągniesz ją ogromnym kosztem pracy Twojej i zespołu. Dla przykładu. Pomogliśmy jednemu z ekspertów sprzedających na IMPLE kursy z uprawnieniami ograniczyć jego czas pracy o ponad 90%. Dzięki IMPLE prowadzi ten biznes samodzielnie, mimo iż obsługuje tylu uczestników, ile duże firmy szkoleniowe, mimo iż jest to rynek silnie regulowany i zbiurokratyzowany.
Efektywność uzyskuje się przez:
łatwe uruchamianie nowych produktów
śledzenie źródeł Klientów oraz najskuteczniejszych form reklamy
skupianie się na najlepszych źródłach i formach
automatyzację komunikacji z potencjalnymi i nowymi Klientami
automatyczne zarządzanie sprzedażą, fakturami itp.
automatyczne oferowanie Klientom kolejnych produktów
skupianie się na marketingu, a nie na technologii
To między innymi (bo to wycinek) daje IMPLE.
Zdaję sobie sprawę, że dla kogoś, kto nie sprzedaje profesjonalnie wiedzy te wszystkie elementy są bardziej przerażające niż podniecające. Niemniej jednak warto przezwyciężyć to szybko mijające uczucie.
Zdecydowanie lepiej poświęcić więcej czasu na ustawienie biznesu na jego początku, niż na gwałt zmieniać platformę technologiczną w czasie, gdy biznes fenomenalnie rośnie. Dzisiaj ten koszt wydłużonej integracji będzie dla Ciebie pomijalny. W czasie hossy koszt straconej sprzedaży może iść w setki tysięcy złotych.
Ten serwis zbudowaliśmy na , a sprzedaż obsługuje - platformy, które stworzyliśmy do obsługi marketingu eksperckiego i sprzedaży kursów i usług online.