Porażająca większość przedsiębiorców usługowych NIE jest w stanie utrzymać regularności, odpowiedniej częstotliwości i czasu publikowania (liczonego w miesiącach i latach)
Regularność, odpowiednia częstotliwość przez lata publikowania są niezbędne, aby blog osiągnął swoją realną skuteczność.
Niestety wielu autorów blogów nie daje rady prowadzić swojego bloga w taki sposób. Dzieje się tak, ponieważ w długim terminie jest prawie NIEMOŻLIWE, aby jedna osoba prowadziła skuteczną strategię blogową i równocześnie rozwijała firmę usługową (z wyjątkiem zarabiania na reklamach).
Jedna z tych funkcji będzie znacząco upośledzona, albo obie po trochu.
Długoterminowo rozwiązaniem jest:
zespół minimum 2 osób (np. 2 wspólników) - jedna zajmująca się prawie wyłącznie publikowaniem i wizerunkiem, druga sprzedażą, świadczeniem i rozwojem usług. Albo obie zajmujące się marketingiem, jedna dodatkowo sprzedażą, druga dodatkowo realizacją usług.
albo kompetentny zespół produkcyjny, który "zasysa" wiedzę z lidera biznesu i sam produkuje z tego content.
Więcej na ten temat:
Oczywiście w krótkim terminie (12 do 24mc) Strategia Blogowa jest realna i może okazać się bardzo skuteczna... ale nie jest optymalna z powodu drugiej wady...
Ten serwis zbudowaliśmy na , a sprzedaż obsługuje - platformy, które stworzyliśmy do obsługi marketingu eksperckiego i sprzedaży kursów i usług online.