Co zrobić kiedy jesteś zalogowany na swoje konto ale, w zakładce "moje produkty" nie widzisz zakupionych przez siebie produktów?
Sytuacja 1 - upewnij się czy jesteś zalogowany na odpowiednim koncie
Kiedy jesteś zalogowany na platformie:
1. Przejdź do informacji o swoim koncie klikając miniaturkę użytkownika w prawym górnym rogu.
2. Upewnij się czy adres email tego konta jest taki sam jak adres email podany podczas składania zamówienia.
Jeśli adres email jest inny, oznacza to, że jesteś zalogowany na innym koncie. Aby mieć dostęp do zakupionych produktów, zaloguj się na odpowiednie konto.
Sytuacja 2 - literówka w adresie email podczas składania zamówienia
Możliwe, że podczas składania zamówienia wystąpiła literówka w adresie email. Przez to nie otrzymałeś informacji dotyczących płatności, maila z danymi do zalogowania się na konto ani informacji o zakupionym produkcie.
W takiej sytuacji napisz do nas. W wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia abyśmy mogli je znaleźć. Wiadomość wyślij na biuro@imple.pl.