Tutaj możesz sprawdzić historię zamówień wszystkich Twoich produktów lub każdego z osobna.
Dane produktu - wybierz produkt, którego historię chcesz sprawdzić
- produkt - wybierz produkt z listy, którego historię zamówień chcesz sprawdzić. Jeśli chcesz sprawdzić ogólną historię zamówień wszystkich produktów wybierz opcję "WSZYSTKIE KURSY"
- sortuj według - zdecyduj, jak chcesz posortować zamówienia
- zamówienia - sortuj według numeru zamówienia (od najmniejszego do największego)
- klienta - sortuj według zamówienia klienta (alfabetycznie)
- nazwiska - sortuj według nazwiska klienta (alfabetycznie)
- grupy / kursu - sortuj według nazwy grupy lub kursu (alfabetycznie)
Dane zamówienia - jeśli szukasz konkretnego zamówienia wpisz tutaj dane tego zamówienia
- wybierz jakich zamówień szukasz
- opłacone i nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień opłaconych jak i nie opłaconych
- opłacone - wybierz jeśli szukasz tylko zamówień opłaconych
- nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień tylko nieopłaconych
- min - cena minimalna zamówienia
- max - cena maksymalna zamówienia
- nr zam - numer zamówienia
- kupon - kupon jaki został użyty do zamówienia
- więcej informacji - informacja, która została wpisana w pole "dodatkowe informacje"
- data - wybierz czy chcesz poszukać zamówień po dacie zamówienia czy opłacenia
- data zamówienia - pokażą Ci się zamówienia, które zostały złożone w podanym poniżej przedziale czasowym
- data opłacenia - pokażą Ci się zamówienia, które użytkownicy opłacili w podanym poniżej przedziale czasowym
- od - wpisz od jakiej daty chcesz wyświetlić zamówienia
- do - wpisz do jakiej daty chcesz wyświetlić zamówienia
- e-mail - znajdź zamówienia składane z konkretnego adresu e-mail
- imię - znajdź zamówienie korzystając z imienia klienta
- nazwisko - znajdź zamówienie korzystając z nazwiska klienta
- za 0,00 PLN - zaznacz jeśli poszukujesz darmowych zamówień za 0 zł
- przeterminowane - zaznacz jeśli poszukujesz zamówień, które zostały złożone ale nie opłacone w wyznaczonym terminie
- wybierz typ zamówienia, którego szukasz
- niezrealizowane i zrealizowane - poszukujesz wszystkich zamówień
- niezrealizowane - zamówienie, które zostało złożone i opłacone ale nie zostało zrealizowane
- zrealizowane - zamówienie, które zostało złożone i zrealizowane w całości
- Firma - wpisz nazwę firmy, która składała zamówienie
- NIP - wpisz NIP firmy, która składała zamówienie
- Miasto - wpisz miejscowość osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
- Ulica - wpisz ulicę osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
Dane kampanii - jeśli korzystałeś z google tag manager lub linków z utm możesz tutaj wyszukać zamówienia po parametrach, które te linki przekazały do ekademii
Pod przyciskiem i tabelą do wypełnienia danych znajdziesz ogólną informację o tym ile kursów, których szukasz zostało zamówionych i ile z nich się sprzedało. Obok ilości zamówień i sprzedaży znajdziesz wartości tych zamówień i sprzedaży.
Informacja o tym ile zamówień ukryto, kwota tych zamówień oraz informacja o tym, że zamówienia przeterminowane także zostały ukryte. (dlaczego te zamówienia zostały ukryte, czy wartość przeterminowanych zamówień też jest tutaj brana pod uwagę?)
Lista klientów
Znajdziesz tutaj informacje o klientach, którzy złożyli zamówienie.
- ID zamówienia
- Imię i nazwisko - jeśli klikniesz na imię i nazwisko zostaniesz przeniesiony do konta tego użytkownika
- Mail - jeśli klikniesz na mail automatycznie włączy się poczta z możliwością napisania do tej osoby (na podanego tutaj maila)
- Numer telefonu
- Przycisk "wyślij wiadomość" - możesz wysłać wiadomość do tej osoby w Ekademii
- Dane FV - dane do faktury tego zamówienia
- Wystaw FV (przycisk po prawej stronie) - wystaw fakturę na podane dane
- Dane adresowe - dane adresowe podane podczas składania zamówienia lub przypisane do konta użytkownika (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość)
- Zamówiono - data zamówienia produktu
- Zapłacono - data opłacenia zamówienia (data zaksięgowania płatności / data zlecenia przelewu)
- Kwota - wartość zamówienia
- Ilość sztuk
- Kupon (ewentualnie) - nazwa kuponu jaki zastosował użytkownik podczas zamówienia. Jeśli użytkownik nie zastosował żadnego kuponu, to pole nie będzie widoczne.
- UTM-y / Dane personalizowanego linku - informacje z jakiej kampanii, jakiego źródła itp. przyszedł klient i złożył zamówienie
- Więcej informacji - to co użytkownik wpisał lub zaznaczył w polu "dodatkowe informacje".
- Skopiuj zamówienie - możesz złożyć zamówienie na inny produkt z wykorzystaniem tych danych.
- Kliknij skopiuj zamówienie
- Pokaże Ci się okno, w którym ekademia poprosi Cię, żebyś podał skróconą nazwę produktu, dla którego ma zostać wystawione zamówienie
- Wpisz skróconą nazwę odpowiedniego produktu
- Kliknij "ok"
- Brał/a udział - co robi ten przycisk?
- Poinformuj (chechbox) - o co z tym chodzi?
- Bilet - to otwiera bilet w PDF?
- Wyślij - co to robi?
Pobieranie listy klientów
Tutaj możesz pobrać listę klientów widocznych powyżej lub na innych stronach.
- Pokaż plik XML - pobierasz plik XML z danymi klientów
- Pokaż plik CSV - pobierasz plik CSV z danymi klientów
- Pokaż plik TSV - pobierasz plik TSV z danymi klientów
Wyślij wiadomość do powyższych osób - tutaj możesz wysłać wiadomość do osób, które ci się wyświetliły. Opcja ta jest przydatna jeśli chcesz specjalnie podziękować tym, którzy kupili, masz dla nich specjalną ofertę lub po prostu przypomnieć o opłaceniu zamówienia. Ewentualnie możesz ich też zachęcić do opłacenia zamówienia jeśli jeszcze tego nie zrobili dorzucając np. jakiś gratis.
Żeby wiadomość była bardziej spersonalizowana możesz użyć flag, które opisane są w tym polu i tutaj (link do kodów ekademii).
Jeśli wiadomość ma charakter handlowy i osoby, która ją otrzymają muszą mieć wyrażoną zgodę na kontakt handlowy. Wtedy zaznacz pod polem tekstowym checkbox "Wiadomość ma charakter handlowy" a następnie kliknij przycisk "wyślij wiadomość".
Pamiętaj, że wysyłanie ofert do osób, które nie wyraziły zgody na kontakt handlowy jest niezgodne z prawem, szczególnie z RODO.