Ekademia pozwala w łatwy sposób wstawić do oferty kursu, opisów sekcji kursu, zasobów oraz postów na blogu lub forum multimediów z innych serwisów.
Kody mają 2 proste formy:
{KODSERWISU:http://url_multimediów}
{KODSERWISU:http://url_multimediów:SZEROKOŚĆ:WYSOKOŚĆ}
W pierwszym przypadku Ekademia wstawi standardowe wymiary. W drugim należy wpisać konkretne wartości liczbowe, np: 400:300
Dostępne KODSERWISU:
- YOUTUBE - dla filmów z youtube.com.
Format URL:
http://www.youtube.com/watch?v=KOD_FILMU
- VIDYARD - dla filmów z vidyard.com.
Format URL:
KOD_FILMU (z adresu https://secure.vidyard.com/players/KOD_FILMU)
- VIMEO - dla filmów z vimeo.com.
Format URL:
NUMER_FILMU (z adresu https://vimeo.com/NUMER_FILMU)
- SLIDESHARE - dla slajdów z slideshare.net.
Format URL:
http://www.slideshare.net/KOD_SLAJDÓW
- FLASH - odtwarzacz Flash
Format URL:
http://ADRES_PLIKU_SWF.swf
- VIDEO - odtwarzacz filmów w formacie MP4, FLV, AVI lub MOV
Format URL:
http://ADRES_PLIKU.mp4
- AUDIO - odtwarzacz mp3
Format URL:
http://ADRES_PLIKU.mp3
Kody Kursu
Ekademia pozwala w łatwy sposób wstawić do oferty kursu, opisów sekcji kursu, zasobów oraz postów na blogu lub forum danych dotyczących danego kursu.
Oto lista kodów:
{COURSE_PRICE}
Wyświetla cenę kursu razem z walutą.
{COURSE_COMMISION:typ:procent}
Wyświetla prowizję za sprzedaż kursu.
typ może przybrać następujące wartości:
- system - prowizja płacona Ekademii przez organizatora lub odliczana trenerowi przez Ekademię
- full - suma prowizji za sprzedaż, gdy jednemu partnerowi należą się wszystkie prowizje
- first - prowizja za sprzedaż bezpośrednią
- second - prowizja za sprzedaż pośrednią
- passive - prowizja wieczna naliczana od sprzedaży wygenerowanej przez zarejestrowanego użytkownika
- mlm - suma prowizji pośrednich ze wszystkich poziomów dla sponsorów danego partnera
procent może przybrać następujące wartości:
- 0 - domyślna wartość, pokaż kwoty w walucie
- 1 - pokaż kwoty w procentach
Przykład użycia:
{COURSE_COMMISION:full:0}
- pokaże prowizję w walucie za sprzedaż w sytuacji, gdy wszystkie prowizje otrzymuje jeden partner.UWAGA
Uważaj podczas edycji Kodów. Czasami Edytor HTML wstawia albo inne tagi HTML w treści Kodu, przez co nie możemy go rozpoznać. Najlepiej edytować kody z włączonym podglądem Kodu HTML w Edytorze.
Możesz użyć flagi, aby Klienta, który kupił już produkt oferowany w OTO (X jest numerem tego produktu) przekierować od razu do wnętrza kursu z pominięciem OTO.
Kody logiczne
Te specjalne kody można umieszczać wewnątrz Jednorazowej Oferty oraz wewnątrz kursu w opisach Tematów/Sekcji. Działają tylko wtedy, gdy użytkownik jest zalogowany.
{IFCLIENT:X}Zawartość{/IFCLIENT}
- wyświetl zawartość tylko osobom, które kupiły produkty o numerze X. Np. w kursie Y możemy w ten sposób wyświetlić informację dla Klientów, którzy równocześnie są Klientami na kurs X. (stara flaga zamykajaca
{IFCLIENTEND}
nadal bedzie dzialala){IFCLIENT:X:Y}Zawartość{/IFCLIENT}
- wyświetl zawartość tylko osobom, które kupiły produkty o numerze X w ciągu ostatnich Y dni.
{IFNOTCLIENT:X}Zawartość{/IFNOTCLIENT}
- wyświetl zawartość tylko osobom, które NIE kupiły produktu o numerze X. Np. W kursie Y możemy w ten sposób wyświetlić ofertą promocyjną na kurs X. (stara flaga zamykajaca
{IFCLIENTEND}
nadal bedzie dzialala){IFNOTCLIENT:X:Y}Zawartość{/IFNOTCLIENT}
- wyświetl zawartość tylko osobom, które NIE kupiły produktu o numerze X w ciągu ostatnich Y dni.
Można więc umieścić kilka kodów logicznych obok siebie, ale nie wolno zagnieżdżać w sobie kodów tego samego rodzaju.
{IFCLIENT:Y} {IFCLIENT:X}Treść{/IFCLIENT} {/IFCLIENT}
Spowoduje błąd. Ale już:
{IFCLIENT:Y} {IFNOTCLIENT:X}Treść{/IFNOTCLIENT} {/IFCLIENT}
lub
{IFCLIENT:Y}Tresc{/IFCLIENT} {IFNOTCLIENT:X}Treść{/IFNOTCLIENT}
Zadziała poprawnie.